کفش طلا برای رونالدو یا سوارز

کریستیانو در بالایدوس بازی نکرد اما به کفش طلا نزدیک شد . در حقیقت در حال حاضر بازیکن پرتغالی به عنوان بهترین گلزن لیگ های اروپایی با ۳۱ گل در کنار سوارز قرار دارد . در حقیقت اگر کریستیانو مقابل اسپانیول بازی کند و گل نزند ، احتمالا این جایزه باید به طور اشتراکی به هر دویشان برسد .

انجمن رسانه های ورزشی اروپا به عنوان مسئول ستاد اهدای کفش طلا ، روز چهارشنبه جلسه می گذارد تا ببیند در صورتی که هر دو بازیکن ۳۱ بازی داشته باشند ، جایزه به طور اشتراکی به آنها برسد یا یکی آن را کسب کند . در حال حاضر برتری به سود کریستیانوست چرا که با دقایقی کمتراز سوارز به ۳۱ گل رسیده است .

کریستیانو ۳ بازی و ۳۰۹ دقیقه کمکتر از سوارز داشته است . بدین ترتیب میانگین کریستیانو که در ۳۰ بازی ۳۱ گل زده ، میانگینش ۱٫۰۳ گل در هر بازی است و سوارز ۰٫۹۳ .

بدین ترتیب اگر قرار باشد که کفش طلا فقط به یک نفر برسد ، به کریستیانو می رسد . در حال حاضر تنها رقبای کفش طلا این دو نفر هستند . مسی ۲۸ گل زده و دیگو کاستا ۲۷ تا . این دو مقابل هم قرار می گیرند . کریستیانو اگر به اسپانیول گل بزند ، به تنهایی کفش طلا را می برد و در کنار مسی تنها بازیکن تاریخ می شود که سه کفش طلا برده است .

چهارشنبه مشخص می شود : کفش طلای تکنفره یا اشتراکی؟





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ronaldo ,

تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | 18:37 | نویسنده : etrisa |